luni, iulie 23, 2007

Palma de Mallorca. Asa cum este ea.












6 comentarii:

Adriana spunea...

Superbe fotografiile de seară!

calator spunea...

Ei bine, Sorina Matei, cu pozele tale din Palma ai castigat o mie de bile albe la capitolul "peisaj" sau "peisaj cu oameni". Bilele ti le dau eu, calatorul ::))
Respectele mele.

Adriana spunea...

Dacă tot n-ai chef să mai scrii un rând, mai bine preiei pasa de la mine.

Anonim spunea...

super vacanta, super poze

nona spunea...

Ma numesc Lizoneta si am avut norocul de a locui in Palma de Mallorca impreuna cu sotul si fiica chiar langa alimentara brasoveana.Acum numai sotul meu a ramas acolo pentru ca mama e in varsta.E paradisul,nu am cuvinte cat e de frumos acolo.Vreau sa ma intorc acolo.

Anonim spunea...

Buna...uite si eu locuiesc de cam o luna in Palma de Mallorca,adevarat...e superb aici...cu toate ca timpul pt plaja s/a dus...viata aici e o bijuterie!