duminică, iunie 21, 2009

Remember. Cum a fost acum 5 ani.

Basescu vs.Geoana. Acum cinci ani. Am facut la vremea aceea toata campania la Primarie cu Mircea Geoana. Am mers prin atatea fabrici si uzine incat nici ca mai vreau sa merg vreodata, in viata asta. Mi-au ramas in minte asa:

-Dezbaterea nesfarsita din cercurile staffului, impropriu zis PSD, daca Geoana trebuie sa-si dea jos sau nu, in timpul campaniei, haina si cravata. Ca sa nu mai para un parasutat ministru de externe si de serviciu, in cursa pentru Primaria Capitalei.

- Ochelarii si geanta Dior ale Rodicai Nassar, intr-o uzina din care toti am iesit negri de atata funingine.

- Noaptea alegerilor cand Geoana a ramas singur in cort dupa aflarea exit pollurilor. Nimeni, dar nimeni de la partid nu s-a mai obosit sa vina sa-l sustina in cortul din Piata Revolutiei. Sa nu uitam, ca pe vremea aia presedinte al PSD era Adrian Nastase.

- O discutie cu Mircea Geoana ( devenise presedinte), dupa mult timp, in sediul PSD, in care l-am intrebat de ce a acceptat. Raspunsul a fost scurt si cred ca sincer. Nu-l reproduc.

Filmul „Prim ar vrea sa fie” a fost realizat de Sorin Bogdan si Andreea Cretulescu. Felicitari inca o data pentru ce au reusit sa realizeze. Poate fi material didactic pentru cei mai noi in presa, dar si pentru analistii "l'ombelico del mondo". Adica pentru cei care nu erau atat de multi si nici de serviciu atunci. Si nu se ocupau nici de politica, chiar daca acum spun ca stiu tot si orice despre oricine.

Oricum, e previzibil ca in acest an tensiunile vor fi, normal, mult, mult mai mari. Scandalurile, de asemenea, poate pe masura. Dar am asaaaa, un feeling...ca rezultatul va fi la fel. Poate nu din primul tur, ca asta ar fi culmea...Si daca va fi asa, Mircea Geoana ar trebui sa nu uite ce-l asteapta. Filmul asta poate-i va aminti. Macar, asa... Un pic...

UPDATE. Sunt multe personaje in acest film. Uitati-va unde erau acum cinci ani si ganditi-va unde sunt acum. Si poate asta spune si mai multe.

Episodul 1.


Episodul 2.


Episodul 3.


Episodul 4.


Episodul 5.


Episodul 6.


Episodul 7.


Episodul 8.


Episodul 9.

2 comentarii:

Unknown spunea...

fain filmul... chiar f fain... gandindu-ma la ce o sa fie in toamna, ar putea fi vorba de un preludiu la deja vu? :))

apropo de primari

Raduleasca si Pinalti...
http://vinca-vestea-neamt.blogspot.com/2009/06/raduleasca-si-pinalti.html

Fini spunea...

Mi-au trezit amintiri placute imaginile si acum am realizat ceea ce am omis-inghitit pe nemestecate atunci. Fii atenta la ce spune Dragomir si faptul ca ii face incontinuu campanie lui Base, atacindu-l exclusiv pe Geoana, pantaloni rupti in fund, etc. Ce inseamna alti ochi...