vineri, noiembrie 18, 2011

Corupția lui Apostu - acum, o incredibilă lectură

E adevărat. După cele 46 de pagini analizate pe îndelete din referatul Petromservice, am luat o pauză, am inspirat puțin Pleșu dar curiozitatea jurnalistică tot nu mi-a dat pace.
Nu, nu m-am grăbit, am lăsat festivalul televizat să treacă astfel încât să pot citi și eu în liniște și pace, de astă dată, cele 64 de pagini ale referatului de arestare pentru Sorin Apostu. Când am ajuns la pagina 33- capitolul pepeni- pe care mulți îl iau în derâdere, mă gândeam că se poate face un film cu primarul mândria PDL-ului. Atunci când am terminat de parcurs toate cele 64 de pagini, am ajuns la concluzia că Apostu era bolnav de atâta corupție. Adică să furi atât, să disimulezi atât, să te pitești, să construiești un asemenea sistem - un adevărat clan al "celor aleși" trebuie să fii puțin cam mult nebun. Trebuie să-l simți, să ți-l dorești cu ardoare, să-l pui pe picioare și să-l faci să și funcționeze. Și pentru asta trebuie să te gândești destul. Să-ți stea capul numai la asta. Numai să lucrezi cu 17 telefoane- înseamnă demență dar și calcul exact, planificare.
Să-ți bagi familia- nevasta și socrul- în circuitul șpăgii, e halucinant. Să pui în pericol imaginea omului care te-a creat și care mai e și premier al României, se traduce doar așa: multă siguranță de sine. Se credea Apostu protejat și de aceea persista în lăcomie? Chiar nu știa Boc cine e sau ce a devenit Apostu- înaintea informațiilor primite acum 6 luni? Doar Boc și Apostu știu, cu siguranță, răspunsul, adevărul. Atât timp cât nu există informații, se poate doar specula. Dar eu am îmbrătânit suficient ca să nu mai cred în naivități și coincidențe.

Mai jos, vă recomand să parcurgeți, cu multă migală, Corupția de tip PDL, marca Apostu, în toate cele 64 de pagini ale ei- acum, sub forma unei lecturi incredibile.

apostu sorin decizie 2011

Un comentariu:

x mem spunea...

bravo la puscarie cu el mergea in germania sa si repare dantura de pedelist