sâmbătă, ianuarie 14, 2012

Intoxicare tipică Antena 3

"Băsescu a fugit din București", "Băsescu a fost scos din București"- a dat Antena 3. Orice informație, în meseria asta, se verifică. Ca atare, informația reală este că președintele Băsescu se află în București, așa cum a fost și aseară.

Un comentariu:

Razvan Mateescu spunea...

Dupa parerea mea, asta intra usor la instigare. In plus, reluarea imaginilor de ieri in mod obsesiv are rolul de a distorsiona imaginea despre ceea ce se intampla in mod real acolo, ațîță și cheama noi și noi participanți la revoltă. Astazi a fost duminica, pe la orele pranzului am trecut pe acolo si nu mi s-a parut cine stie ce manifestatie, lumea nu lucreaza in general azi, asa ca nu putem spune ca s-au alaturat cei iesiti din serviciu. Presa era, erau ziaristi si cameramani. Am facut si mai multe fotografii si un filmulet. Nu zic ca nu sunt manifestanti la ora asta, dar cred ca sunt mult mai puțini decta am vazut in mall-uri.