joi, septembrie 12, 2013

Găsiți logica, dacă există...

Victor Ponta, premier al statului român, co-președinte USL, președinte PSD, deputat PSD, doctor, fost procuror, soț. Declarații făcute la Antena 3, în emisiunea lui Mihai Gâdea, 12 Septembrie 2013:

VOTUL NU
"Am spus si atunci ca personal ca deputat nu o sa votez. Am discutat foarte multi ani despre acest proiect cu sotia mea, europarlamentar, cu alti europarlamentari impotriva proiectului, si am spus tot timpul ca eu o sa votez impotriva(...) A fost un angajament personal al meu in raport cu acesti oameni, obtinand nu sa le schimb parerea, ca Daciana e in continuare impotriva proiectului"

VOTUL DA
"E o decizie care influenteaza viitorul nostru ca tara, prestigiul (....)  Exista si foarte multe beneficii pentru Romania si foarte multe pericole daca nu facem acest proiect si trebuie sa voteze niste oameni in cunostina de cauza. Obligatia mea ca prim ministru e sa ma gandesc la toti cei 20 de mil de 
romani"

VOTUL GICĂ CONTRA
"Eu am fost impotriva proiectului, inainte sa cunosc aproape nimic despre proiect, pentru ca era sustinut de Basescu, si am spus ca daca il sustine Basescu e ceva de rau"

NU FUG DE RESPONSABILITATE, DOAR CĂ NU MI-O IAU
"Mai e ceva: conform legilor actuale si a avizului, noi ar trebui sa dam avizul de Mediu si sa inceapa exploatarea. Era o responsabilitate uriasa de care nu fug si pe care nu o poate lua un ministru sau un premier, ci reprezentantul acestui popor, Parlamentul. (...)Astfel, potrivit legilor actuale, eu ar trebui sa dau avizul"

Indirect, în aceeași emisiune, premierul Ponta a mai recunoscut că declarațiile sale de cu o zi înainte cu privire la litigiul cu RGMC pot fi folosite împotriva României. Și cu privire la ilogica declarațiilor sale, Victor Ponta spune: " Ce reproseaza (n.m. Antonescu), ca nu votez ca parlamentar, avea dreptate. Trebuia sa stie toata tara de ce am data aceasta declaratie".

Tot ce-am înțeles este că logica unui om perfect normal nu se aplică premierului statului român. Nu poți să faci asemenea declarații și să pretinzi că îți asumi responsabilități când, în fapt, nu îți asumi absolut nimic, ba din contră. E și asta o tactică. Să zăpăcești lumea cu declarații ce se bat cap în cap, să-ți urmărești scopul, să nu scazi în sondaje pentru că-ți încalci promisiunile electorale și să candidezi la prezidențiale. Nu știu însă care-i eficiența și dacă prezidențialele se câștigă chiar așa...   


5 comentarii:

Unknown spunea...

Noaptea mintii-cum spuneai tu,am pierdut un film ca sa ma uit la acel interviu . Trebuie sa recunosc ca e bun ca actor,minte cu zâmbetul pe buze,manipuleaza subtil,nu i se mișca nici un muschi pe fata cand minte, trece textul la detectorul de minciuni fără probleme.e Smecher,nu se enervează usor nu pune pasiune,nu-i pasa de nimic,nu are simtul ridicolului,pt el scopul scuza mijloacele.daca n-ar avea timbrul voci atât de enervant,discursul lui te-ar adormi.

gabriel spunea...

Din pacate limbajul ponta este acelasi de cand a preluat puterea si chiar a castigat alegerile cu el. Astfel oamenii au aratat ca il accepta asa mincinos si ipocrit. Chiar si cei din Piata nu au nici o scuza de ce pana acum au inghitit tot rahatul si acum, vezi Doamne, cumva a dat pe afara din cauza Rosia Montana.
Ponta nu face decat sa incerce sa mearga mai departe cu minciunile si ipocrizia, pentru ca totusi prost nu e. Iar cei din Piata, desi realizeaza cele mai frumoase manifestatii, nu stiu de fapt pentru ce ies acolo. Doar ca se simt bine.
Foarte bine ii caracterizeaza Liviu Avram: http://adevarul.ro/news/eveniment/stanga-cafenea-intelectualii-sai-1_52309a1fc7b855ff56708acd/index.html
Gabriel

uitaroh spunea...

Degeaba, e perfect pana acum.
Uite ca strategia-i merge struna in continuare.
De peste un an si jumatate discutam doar de persoana lui, doar de declaratiile si reactiile lui, etc.

Anonim spunea...

Logica exista: O FI??? vinovat PONTA plagiatorul, deputatul PONTA SAU prim-ministrul PONTA?

Ca asta este 3 IN 1!

Unknown spunea...

Poate ca dumneata, ca ziarist ma poti lamuri. As vrea sa stiu de ce nu protesteaza nimeni in piata universitatii pt. locuri de munca, locuinte, controlul coruptiei si eliminarea deficientelor grave din invatamant si sanatate ?Sau alte probleme, mult mai grave decat Rosia Montana ?Cine se afla defapt si cu ce interese in spatele actualelor proteste?